Nätverkande och Visionär Planering: Vår Gemensamma Framtid Väntar!

onsdag 10 april 2024 18:00-20:00, Impact Hub Stockholm, Jakobsbergsgatan 22, 111 44 Stockholm, Sverige
Webbplats: https://stockholm.impacthub.net/
Talare:

Bli en del av något extraordinärt när vi samlas för en kväll fylld med spännande möten och planering för det kommande året!

Vår klubb bjuder in dig till en kväll där vi inte bara går igenom vår verksamhetsplan för nästa år, utan också skapar en plattform för dig att nätverka med likasinnade och visionära individer.

Ta chansen att vara med och forma vår gemensamma framtid! Genom att delta kan du inte bara bidra med dina egna tankar och idéer till vår klubb's framtid, utan också bygga värdefulla relationer och nätverka med andra passionerade individer.

För våra gäster: Ni är hjärtligt välkomna att delta och upptäcka vad vår klubb har att erbjuda. Denna kväll är mer än bara ett möte - det är en möjlighet att skapa nya band och utforska möjligheterna tillsammans.

Glöm inte att markera datumet i din kalender och gör dig redo för en kväll av inspiration, samarbete och framtidstro.

Tillsammans är vi oövervinnliga!

Organisatörer:
  • Darina Schartman

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat