POWER OF ROTARY RELATIONSHIPS

onsdag 16 augusti 2023 18:00-20:00, Impact Hub + Stockholm Global City = ❤️, Jakobsbergsgatan 22, 111 44 Stockholm, Sverige
Webbplats: https://stockholm.impacthub.net/
Talare:

Kära Rotarymedlemmar,

Hoppas detta meddelande finner er alla i god hälsa och gott mod. Vi har en spännande möjlighet att träffas och ytterligare utveckla vår klubb. Härmed inbjuder vi er till ett betydelsefullt möte som kommer att äga rum den 16:e augusti på vårt nya ställe, Impact Hub.

Vårt mål med detta möte är att diskutera och definiera klubbens vision inför framtiden, samt att ge er möjligheten att nätverka, lära känna varandra bättre och bygga starkare relationer inom vår gemenskap. Under mötet kommer vi också ha en intressant föreläsning om "POWER of ROTARY RELATIONSHIP".

Detta är också en utmärkt chans att bjuda in gäster och ge dem möjligheten att lära sig mer om Rotary och vårt engagemang i samhället. Vi uppmuntrar er alla att ta med er gäster till detta möte, så att de också kan få en inblick i vårt fantastiska arbete och kanske finna inspiration att ansluta sig till vår klubb.

Här är detaljerna för mötet:

HYBRID MÖTE

Datum: 16:e augusti

Tid: 18:00-20:00

Plats: Impact Hub - Jakobsbergsgatan 22, 111 44 Stockholm

Koden till dörren: 2008

ZOOM länk: https://us02web.zoom.us/j/9832234791

Vänligen bekräfta ditt deltagande samt eventuell närvaro av gäst genom att svara och anmäla dig till mötet.

Om ni har några frågor eller funderingar inför mötet, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att träffa er alla den 16:e augusti och dela en inspirerande kväll tillsammans.

Med vänliga hälsningar,

Darina Schartman

President inom Stockholm Global City Rotary Klubb

Dear Rotary Members,

I hope this message finds you all in good health and high spirits. We have an exciting opportunity to come together and further develop our club. We hereby invite you to a significant meeting that will take place on the 16th of August at our new venue, Impact Hub.

The purpose of this meeting is to discuss and define the club's vision for the future, as well as to provide you with the opportunity to network, get to know each other better, and build stronger relationships within our community. During the meeting, we will also have an engaging lecture on the "POWER of ROTARY RELATIONSHIP."

This is also an excellent chance to invite guests and give them the opportunity to learn more about Rotary and our community engagement. We encourage all of you to bring your guests to this meeting so they can gain insight into our incredible work and perhaps find inspiration to join our club.

Here are the details for the meeting:

Date: 16th August Time: 18:00-20:00

Location: Impact Hub - Jakobsbergsgatan 22, 111 44 Stockholm

ZOOM link: https://us02web.zoom.us/j/9832234791

Please confirm your attendance and the presence of any guests by responding and registering for the meeting.

If you have any questions or concerns before the meeting, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to seeing all of you on the 16th of August and sharing an inspiring evening together.

Best regards,

Darina Schartman

President of Stockholm Global City Rotary Club 073 500 5958

Organisatörer:
  • Darina Schartman

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat